A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol figyelemzavaros, mozgáskoordinációs peoblémával és tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeket segítjük, a zenét, a ritmust a dobot, a dobolást használva.
KIKNEK SZÓL/ KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
KIKNEK SZÓL EZ A KURZUS?
akiknek figyelme hamar terelődik
akiknek mozgása akadozott
akik térben és síkban gyengén tájékozódik
akiknek a verbális kommunikáció frusztrációt okoz
akiknek bizonytalan az egyensúlyérzéke
akinek gyenge a memóriája
akik tanulási zavarokkal küzdenek
akiknek a szociális érzékük alacsony
akiknek a társas beilleszkedés nehézséget jelent
akiket önbizalom hiányos magatartás jellemez
akik szeretik a zenét
akiket érdekel a dobolás
KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
akik biztosak gyermekük tökéletes fejlődésében
akik nem szeretnék, hogy gyermekük olvasási, számolási készségei javuljanak
akik nem szeretnék, hogy mindennapjaik könnyebbek legyenek
akik nem tudják beiktatni életükbe a heti rendszeres foglalkozásokat
akik nem szeretik a zenét
akik rühellik a dob hangját
HOGY SEGÍTENEK A KURZUSOK?
A kurzusok 16 héten keresztül a dobolás fázisait veszi alapul, illetve a dobtanuláshoz szükséges funkciókat bontja külön részekre és variálja a fókuszpontól függően, 16, illetve 32 alkalomra szétbontva. Az órákon a gyermek egy komplex, interaktív foglalkozáson vesz részt, amelyben a dobolásban használt funkciókat,( úgy, mint: a memória, mozgáskoordináció, figyelem megtartása, probléma megoldás, kreativitás, hallás utáni értelmezés, írás és beszédkészség) használjuk a gyerkőcök értelmi és fizikai fejlődéséhez, miközben a dobszerkón valósítjuk meg a gyakorlatokat.
A foglalkozásoknál saját kotta/jel rendszert és hanganyagot használunk, ami a különböző színes formáknak köszönhetően a résztvevő gyerekeknek segít a testkép, testtudat elsajátításában, az összefüggések megtalálásában és az audio és vizuális felismerésben. A kurzusok hossza 60 perc több szünetet beiktatva. Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre.
A kurzusokon, olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni a külső, zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül. A kurzusok lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális és mozgásos ingereket.
Az Alap kurzus és az Intenzív kurzus felépítése eltérő, az Alap kurzus heti egyszer az Intenzív kurzus hetente kétszer “edzi a gyermekek kognitív és motoros funkcióit.
Az Alap kurzus rendszeres, heti egyszeri órái kiszámitható, átmozgató torna mind a pszichés, mind a kinetikus ingereknek.
Az Intenzív kurzus a heti két alkalomból álló, sűrűbb foglalkozások lehetővé teszik a gyermekek nagyobb léptékű fejlődését, a gyakorlatok által szerzett tapasztalatok mélyebb beépülését.
Az órák során a gyerkőcök a játék, a zene, a dobolás és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jutnak, mely elősegíti az idegrendszer érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
Minden foglalkozás tartalmazza a koordinációt, memóriát, problémamegoldást, kép és hang felismerést, kreativitást fejlesztő gyakorlatokat. Az alábbi tematika a nehézségi, illetve zenei megközelítésen alapszik.
HOGY NÉZ KI EGY ÓRA?
Ráhangoló gyakorlatok: Mikor megérkezik a gyermek az órára, pár kérdést teszünk fel ezzel minél jobban az itt és mosta hozni őt. Mondjon minimum 3 jó dolgot, ami történt ma vele, 1-10-es skálán hogy érzi magát?
Ismétlés: Mit csináltunk a múltkor? Mire emlékszel? Teszem fel a kérdést ezzel is élénkítjük a memóriáját. Elismételjük a múlt órai anyagot, többször, egyre jobban hagyni őt egyedül érvényesülni.
Fő feladat: Vagy az előző órai anyagot egészítjük ki egy plusz faktorral, vagy az megelőző foglalkozásra épülő gyakorlatot veszünk. Ismételjük többször, metronómra, vagy zenére is eljátszunk.
Lezárás/Elköszönés: Egy kis szabad foglalkozás a dobokon, majd megkérdezzük, hogy érezte magát, melyik gyakorlatot kedvelte a legjobban, és elköszönünk egymástól.
KURZUSOK TARTALMA:
16/32 foglalkozás: 16 héten keresztül 16, illetve 32 órás foglalkozások ,amelyek biztosítják gyermeked komplex, pszichés és fizikai fejlődését, muzikális érzékét elősegíti, tanulási nehézségeit csökkenti.
fejlesztő dobverő (1 pár): Két színű dobverő, mely az oldalak felismerését erősíti, amivel otthon is tudtok gyakorolni így mindig frissen tartva az adott gyakorlatokat, és elősegíti a fejlődést.
Online hanganyag hozzáférés: Dobok, kíséretek, hallás alapján való értelmezésére, értékelésére, ami azért jó, mert az audio funkciót, a koncentrálást erősíti.
Díjmentes állapot felmérés: Az első próbaóra egy megtekintés, ahol felmérjük gyermeked koordinációs és kognitív állapotát, így könnyebb nekünk is a személyes felkészülés.
Részletfizetési lehetőség: Lehetőség van az Intenzív kurzust 3 részletben vagy a az Alap kurzust két részletben kiegyenlíteni. Az első részletet a kurzus első órája előtt, a második részletet az ötödik alkalomig és a harmadik részletet a tizedik foglalkozás kezdetéig kérjük megtéríteni!
A kurzusok eredményessége a rendszeres foglalkozásokban és a következetes haladásban rejlik, ezért az órák kizárólag az iskolai időszak alatt ( szeptember 2. hetétől junius 2. hetéig) érhetőek el.A próbaórák és állapot felmérések egész évben elérhetők!A foglalkozásokon való részvétel biztosítása, az állapot felmérést követően, a választott kurzus teljes összegének, vagy részletfizetés esetén az első részlet kiegyenlítésével lesz véglegesítve.
Jelentkezz ingyenes próbaórára, most ajándék dobverővel!
A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol figyelemzavaros, mozgáskoordinációs peoblémával és tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeket segítjük, a zenét, a ritmust a dobot, a dobolást használva.
KIKNEK SZÓL/ KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
KIKNEK SZÓL EZ A KURZUS?
KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
HOGY SEGÍTENEK A KURZUSOK?
A kurzusok 16 héten keresztül a dobolás fázisait veszi alapul, illetve a dobtanuláshoz szükséges funkciókat bontja külön részekre és variálja a fókuszpontól függően, 16, illetve 32 alkalomra szétbontva. Az órákon a gyermek egy komplex, interaktív foglalkozáson vesz részt, amelyben a dobolásban használt funkciókat,( úgy, mint: a memória, mozgáskoordináció, figyelem megtartása, probléma megoldás, kreativitás, hallás utáni értelmezés, írás és beszédkészség) használjuk a gyerkőcök értelmi és fizikai fejlődéséhez, miközben a dobszerkón valósítjuk meg a gyakorlatokat.
A foglalkozásoknál saját kotta/jel rendszert és hanganyagot használunk, ami a különböző színes formáknak köszönhetően a résztvevő gyerekeknek segít a testkép, testtudat elsajátításában, az összefüggések megtalálásában és az audio és vizuális felismerésben. A kurzusok hossza 60 perc több szünetet beiktatva. Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre.
A kurzusokon, olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni a külső, zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül. A kurzusok lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális és mozgásos ingereket.
Az Alap kurzus és az Intenzív kurzus felépítése eltérő, az Alap kurzus heti egyszer az Intenzív kurzus hetente kétszer “edzi a gyermekek kognitív és motoros funkcióit.
Az Alap kurzus rendszeres, heti egyszeri órái kiszámitható, átmozgató torna mind a pszichés, mind a kinetikus ingereknek.
Az Intenzív kurzus a heti két alkalomból álló, sűrűbb foglalkozások lehetővé teszik a gyermekek nagyobb léptékű fejlődését, a gyakorlatok által szerzett tapasztalatok mélyebb beépülését.
Az órák során a gyerkőcök a játék, a zene, a dobolás és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jutnak, mely elősegíti az idegrendszer érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
Minden foglalkozás tartalmazza a koordinációt, memóriát, problémamegoldást, kép és hang felismerést, kreativitást fejlesztő gyakorlatokat. Az alábbi tematika a nehézségi, illetve zenei megközelítésen alapszik.
HOGY NÉZ KI EGY ÓRA?
Ráhangoló gyakorlatok: Mikor megérkezik a gyermek az órára, pár kérdést teszünk fel ezzel minél jobban az itt és mosta hozni őt. Mondjon minimum 3 jó dolgot, ami történt ma vele, 1-10-es skálán hogy érzi magát?
Ismétlés: Mit csináltunk a múltkor? Mire emlékszel? Teszem fel a kérdést ezzel is élénkítjük a memóriáját. Elismételjük a múlt órai anyagot, többször, egyre jobban hagyni őt egyedül érvényesülni.
Fő feladat: Vagy az előző órai anyagot egészítjük ki egy plusz faktorral, vagy az megelőző foglalkozásra épülő gyakorlatot veszünk. Ismételjük többször, metronómra, vagy zenére is eljátszunk.
Lezárás/Elköszönés: Egy kis szabad foglalkozás a dobokon, majd megkérdezzük, hogy érezte magát, melyik gyakorlatot kedvelte a legjobban, és elköszönünk egymástól.
KURZUSOK TARTALMA:
16/32 foglalkozás: 16 héten keresztül 16, illetve 32 órás foglalkozások ,amelyek biztosítják gyermeked komplex, pszichés és fizikai fejlődését, muzikális érzékét elősegíti, tanulási nehézségeit csökkenti.
fejlesztő dobverő (1 pár): Két színű dobverő, mely az oldalak felismerését erősíti, amivel otthon is tudtok gyakorolni így mindig frissen tartva az adott gyakorlatokat, és elősegíti a fejlődést.
Online hanganyag hozzáférés: Dobok, kíséretek, hallás alapján való értelmezésére, értékelésére, ami azért jó, mert az audio funkciót, a koncentrálást erősíti.
Díjmentes állapot felmérés: Az első próbaóra egy megtekintés, ahol felmérjük gyermeked koordinációs és kognitív állapotát, így könnyebb nekünk is a személyes felkészülés.
Részletfizetési lehetőség: Lehetőség van az Intenzív kurzust 3 részletben vagy a az Alap kurzust két részletben kiegyenlíteni. Az első részletet a kurzus első órája előtt, a második részletet az ötödik alkalomig és a harmadik részletet a tizedik foglalkozás kezdetéig kérjük megtéríteni!