A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol figyelemzavaros, mozgáskoordinációs problémával és tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeket segítem, a zenével, ritmussal, dobolással.
akik nem szeretnék, hogy gyermekük olvasási, számolási készségei javuljanak
akik nem szeretnék, hogy mindennapjaik könnyebbek legyenek
akik nem tudják beiktatni életükbe a heti rendszeres foglalkozásokat
akik nem szeretik a zenét
akik rühellik a dob hangját
A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol saját jelrendszer (kotta) és hanganyag segítségével gyermeked figyelemzavarát, mozgáskoordinációs és térbeli tájékozódási problémáit, illetve tanulási nehézségeit segítjük, a zenét, a dobot, a dobolást élvezeti faktorként használva.
HOGY ZAJLANAK A KURZUSOK?
A kurzusok 16 héten keresztül a dobolás fázisait veszi alapul, illetve a dobtanuláshoz szükséges funkciókat bontja külön részekre és variálja a fókuszpontól függően, 16, illetve 32 alkalomra szétbontva. Az órákon a gyermek egy komplex, interaktív foglalkozáson vesz részt, amelyben a dobolásban használt funkciókat,( úgy, mint: a memória, mozgáskoordináció, figyelem megtartása, probléma megoldás, kreativitás, hallás utáni értelmezés, írás és beszédkészség) használjuk a gyerkőcök értelmi és fizikai fejlődéséhez, miközben a dobszerkón valósítjuk meg a gyakorlatokat. A foglalkozásoknál saját kotta/jel rendszert és hanganyagot használunk, ami a különböző színes formáknak köszönhetően a résztvevő gyerekeknek segít a testkép, testtudat elsajátításában, az összefüggések megtalálásában és az audio és vizuális felismerésben. A kurzusok hossza 60 perc több szünetet beiktatva. Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre. A kurzusokon, olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni a külső, zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül. A kurzusok lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális és mozgásos ingereket.
Az Alap kurzus és az Intenzív kurzus felépítése eltérő, az Alap kurzus heti egyszer az Intenzív kurzus hetente kétszer “edzi a gyermekek kognitív és motoros funkcióit.
Az Alap kurzus rendszeres, heti egyszeri órái kiszámitható, átmozgató torna mind a pszichés, mind a kinetikus ingereknek.
Az Intenzív kurzus a heti két alkalomból álló, sűrűbb foglalkozások lehetővé teszik a gyermekek nagyobb léptékű fejlődését, a gyakorlatok által szerzett tapasztalatok mélyebb beépülését.
Az órák során a gyerkőcök a játék, a zene, a dobolás és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jutnak, mely elősegíti az idegrendszer érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
Minden foglalkozás tartalmazza a koordinációt, memóriát, problémamegoldást, kép és hang felismerést, kreativitást fejlesztő gyakorlatokat. Az alábbi tematika a nehézségi, illetve zenei megközelítésen alapszik.
HOGY NÉZ KI EGY ÓRA?
Ráhangoló gyakorlatok: Mikor megérkezik a gyermek az órára, pár kérdést teszünk fel ezzel minél jobban az itt és mosta hozni őt. Mondjon minimum 3 jó dolgot, ami történt ma vele, 1-10-es skálán hogy érzi magát?
Ismétlés: Mit csináltunk a múltkor? Mire emlékszel? Teszem fel a kérdést ezzel is élénkítjük a memóriáját. Elismételjük a múlt órai anyagot, többször, egyre jobban hagyni őt egyedül érvényesülni.
Fő feladat: Vagy az előző órai anyagot egészítjük ki egy plusz faktorral, vagy az megelőző foglalkozásra épülő gyakorlatot veszünk. Ismételjük többször, metronómra, vagy zenére is eljátszunk.
Lezárás/Elköszönés: Egy kis szabad foglalkozás a dobokon, majd megkérdezzük, hogy érezte magát, melyik gyakorlatot kedvelte a legjobban, és elköszönünk egymástól.
KURZUSOK TARTALMA:
16/32 foglalkozás: 16 héten keresztül, amik biztosítják gyermeked komplex, pszichés és fizikai fejlődését muzikális érzékétét elősegíti.
fejlesztő dobverő (1 pár): Amivel otthon is tudtok gyakorolni így mindig frissen tartva az adott gyakorlatokat.
Online hanganyag hozzáférés: Dobok, kíséretek hallás alapján való értelmezésére, értékelésére, ami azért jó, mert az audio funkciót, a koncentrálást erősíti.
Díjmentespróbaóra: Az első próbaóra egy megtekintés, ahol felmérjük gyermeked koordinációs és kognitív állapotát, így könnyebb nekünk is a személyes felkészülés.
Részletfizetési lehetőség: Lehetőség van az Intenzív kurzust 3 részletben vagy a az Alap kurzust két részletben kiegyenlíteni. Az első részletet a kurzus első órája előtt, a második részletet az ötödik alkalomig és a harmadik részletet a tizedik foglalkozás kezdetéig kérjük megtéríteni!
A kurzusok eredményessége a rendszeres foglalkozásokban és a következetes haladásban rejlik, ezért az órák kizárólag az iskolai időszak alatt ( szeptember 2. hetétől junius 2. hetéig) érhetőek el.A próbaórák és állapot felmérések egész évben elérhetők!A foglalkozásokon való részvétel biztosítása, az állapot felmérést követően, a választott kurzus teljes összegének, vagy részletfizetés esetén az első részlet kiegyenlítésével lesz véglegesítve.
Nagy Dániel, dobos, dobtanár, RGM csoportvezető, a Daniel Nagy Drum dobstúdió alapítója és a Jobb Bal Dobbal fejlesztő foglalkozás sorozat megálmodója. 2015 óta foglalkozik doboktatással, kezdő, hobbi dobosok számára, akik kikapcsolódásként szeretnék eme csodálatos ütőhangszer elméleti és gyakorlati alapjait megszerezni. Több, mint 200 dobőrültnek segített már elindulni ezen a kicsit rögös, de örömteli hangszer elsajátításában. 2020 óta tart fejlesztő foglalkozást a zenét, a ritmust, a dobot, dobolást élményfaktorként használva, elsősorban iskolába készülő és kisiskolás gyermekeknek. Az RGM módszert kitanulva, csoportvezetői képesítést szerzett. Célja a dobolás kimagasló fejlesztő tulajdonságának kihasználása a kognitív és motoros funkciók javítására.
“Hiszem, hogy a zene és a dobolás fejlesztés fókuszú, tudatos használata kimagasló szerepet vállal a gyermekek mindennapjainak jobbá tételében.“Érdekel
A dobórák a kognitív és motoros funkciók fejlesztésére koncentrálnak, melyeknek lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális, taktilis és mozgásos ingereket.
A dobórák során gyermeked a játék és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jut, mely elősegíti az idegrendszerének az érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
A kurzus saját jelrendszerének segítségével gyermeked megtanul eldobolni egyszerűbb számokat, miközben olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, így a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni külső zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz.
Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül.
Azoknak a gyerekeknek, akik szenvednek, vagy küzdenek az alábbiakkal, a Jobb Bal Dobbal kurzus a legjobb megoldás!
Mi történik gyermekeddel a kurzusok hatására?
tanulási, olvasási, számolási készsége fejlődik
javul az irányított figyelme
javul a kudarctűrése
erősíti a szociális készségét
javítja a párhuzamos feladatvégzés képességét (multitaskaing)
fejlődik a mozgáskoordinációja
fejlődik az egyensúlyérzéke
javul a memóriája
javul a koncentrációja
nő az önbizaloma
a teatudata és testérzékelése erősödik
felélénkíti, energizálja
A foglalkozások 60 perc hosszúak.
Helyszín: Daniel Nagy Drum dobstúdió – 1131. Budapest, Szent László út 145-151.
Keress bizalommal az info@jobb-bal-dobbal.hu címen vagy telefonon a +36-30-409-11-87 es számon. Keresünk egy időpontot, egy személyes konzultációra, ahol megismerkedünk egymással, megbeszéljük a részleteket és ha továbbra is szimpatikus a miliő, akkor belevágunk.
Ismerd meg Ádi és Meli történetét:
Ádinál a problémák oviban kezdődtek, ahol nem volt hajlandó beállni a sorba és ugyanúgy viselkedni, mint a többiek. (mondjuk ezt annyira nem bántam).
Magatartása sokszor volt lobbanékony, nem találta a helyét, nem vette ki a részét a közös foglalkozásokból, kivéve ha énekelni, táncolni, zenélni kellett. Az óvónők nem tudták kezelni a helyzetet, ha valami csínytalanságot követett el, fizikailag és verbálisan is bántalmazták. Új oviba mentünk, ahol nem bántották, de nem is igazán foglalkoztak vele.
Pedagógiai Szakszolgálat vizsgálta, ahol beilleszkedési és magatartási problémát állapítottak meg, kiemelkedően magas intelligenciával. (azért nem vett részt a közös foglalkozásokban, mert mint kiderül nagyon unta, mert első hallásra, látásra képes megtanulni hosszú szövegeket )
ADHD irányába küldték kivizsgálásra, ahol meg is kapta ezt a diagnózist.
Semmilyen segítséget nem kapunk sehonnan sajnos. De hát ugye a google a barátunk, Anya elkezdett könyveket, cikkeket, tanulmányokat olvasni.
Az iskola is nehezen indult, nem volt jó az első iskola választás, itt is belefutottunk a bántalmazásba. Iskolaváltás történt pár hónap után, megtaláltuk A TANÍTÓ NÉNIT, aki türelmes és segítőkész.
Kezdetben napi szinten voltak rosszalkodások, verekedett, órán nem figyelt sokáig.
Ritalin lett a vége.:(
Jártunk TSMT tornára, DSZIT tornára. Átütő eredményt nem sikerült elérni.
Jártunk úszni, de rosszabb lett a helyzet, sokkal nyugtalanabb volt az úszás órák után.
Jártunk Kick boxra, ez jó volt, elkezdett fejlődni…de jött a covid és csődbe ment a terem.
Jártunk pszichológushoz, egy ideig jó volt, de mivel két személyes helyzetben nincs vele probléma, ezért ez már kifutott. Csoportos óra kellene, amire fél éve nem tudunk bejutni.
Járunk gyógypedagógushoz, aki az érzelmek kezelését tanítja neki.
Járunk neurofeedback-re, ez is egész jó, de hatása 4 hónap után kezd látszani.
Kb mindent kipróbáltunk, de a nagy átütő eredmény váratott magára.
Akkor kezdtem utána olvasni a zenének…a zene és az ADHD kapcsolatának…
Ádám folyamatosan énekel otthon, állandóan zenét hallgat, ismeri az összes modern számot. Zenét akart tanulni, már ovis kora óta, de akkor még nemigen lehetett, mert “kicsi” volt hozzá.
Azt mondta egy nap, hogy dobolni szeretne. Utánaolvastam, ezer cikket böngésztem végig. Igen ez jó hatású az ilyen gyerekekre. Elkezdtem az neten keresgélni és így találtam RÁD.
A program, amit leírtál tökéletesen illet ránk, tudtam már akkor, hogy igen ezt kerestük évek óta a Kisfiunknak. A próbaóra után közölte, hogy ő ezt akarja csinálni.
Ádi imád dobolni, imád Danihoz menni, várja a következő órákat. Most már otthon is dobolni akar. Fejébe vette, ha ezt megtanulta, akkor más hangszeren is megtanul játszani. Hát..hajrá Kisfiam, mi támogatunk ebben is.
Mi változott ebben a pár hónapban? Sok minden:
Ádám nyugodtabb lett
Az érzelmeit jobban kezeli
Már nincs hiszti, amikor valami nem sikerül
Nincs verekedés, magatartása sokat javult, ami a bizonyítványában is látszik
Az írása szebb lett, sokkal szebb (tiszta, rendezett füzet-írta a tanító nénije)
A mozgása is mintha összerendezettebb lenne
Picit jobb lett a figyelme is (pedig csak pár hónap telt el) , Ritalint 1,5 tbl-ról 0,5 tbl-ra lehetett csökkenteni. Ez a legnagyobb dolog, amit eddig elért. A cél, hogy erre már ne is legyen szüksége
Mivel jobb a figyelme, jobban tanul (bár ezzel eddig sem volt gond), az eddigi 85-90%-os dolgozatok 100%-osak lettek
Boldog, kiegyensúlyozott
Mit is tanácsolhatnék azoknak akik kételkednek egy picit is?
Vágjatok bele, megéri. Rövid időn belül látható lesz az eredmény.
Dani a gyerekekért van, türelmes és odaadó (higgyétek el, láttam az elején mennyi türelem kell), amit szeretne elérni az a minden, a csúcs. Biztos vagyok benne, hogy nekünk, mint szülőknek és a picit “problémás” gyermekeinknek ez az út, amin el kell indulnunk!
Mi folytatjuk Danival a dobolást, mert jó, ha zenét tanul a gyermek, mert boldog tőle, mert szereti Danit, mert egy jó kis kapcsolat alakult ki köztük és, mert látványosan FEJLŐDIK!
Melinda – édesanya
Ára:
Alap kurzus: 249.900 Ft
Intenzív kurzus: 299.900 Ft
Ráadásul ha eljössz a személyes találkozóra, most megajándékozunk 1 pár fejlesztő dobverővel, amivel otthon is tudtok játékos, fejlesztő gyakorlatokat csinálni! Hogy hogyan az itt kiderül.
A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol figyelemzavaros, mozgáskoordinációs problémával és tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeket segítem, a zenével, ritmussal, dobolással.
KIKNEK SZÓL/ KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
KIKNEK SZÓL EZ A KURZUS?
KIKNEK NEM SZÓL EZ A KURZUS?
A Jobb Bal Dobbal egy fejlesztő foglalkozás, ahol saját jelrendszer (kotta) és hanganyag segítségével gyermeked figyelemzavarát, mozgáskoordinációs és térbeli tájékozódási problémáit, illetve tanulási nehézségeit segítjük, a zenét, a dobot, a dobolást élvezeti faktorként használva.
HOGY ZAJLANAK A KURZUSOK?
A kurzusok 16 héten keresztül a dobolás fázisait veszi alapul, illetve a dobtanuláshoz szükséges funkciókat bontja külön részekre és variálja a fókuszpontól függően, 16, illetve 32 alkalomra szétbontva. Az órákon a gyermek egy komplex, interaktív foglalkozáson vesz részt, amelyben a dobolásban használt funkciókat,( úgy, mint: a memória, mozgáskoordináció, figyelem megtartása, probléma megoldás, kreativitás, hallás utáni értelmezés, írás és beszédkészség) használjuk a gyerkőcök értelmi és fizikai fejlődéséhez, miközben a dobszerkón valósítjuk meg a gyakorlatokat. A foglalkozásoknál saját kotta/jel rendszert és hanganyagot használunk, ami a különböző színes formáknak köszönhetően a résztvevő gyerekeknek segít a testkép, testtudat elsajátításában, az összefüggések megtalálásában és az audio és vizuális felismerésben. A kurzusok hossza 60 perc több szünetet beiktatva. Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre. A kurzusokon, olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni a külső, zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül. A kurzusok lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális és mozgásos ingereket.
Az Alap kurzus és az Intenzív kurzus felépítése eltérő, az Alap kurzus heti egyszer az Intenzív kurzus hetente kétszer “edzi a gyermekek kognitív és motoros funkcióit.
Az Alap kurzus rendszeres, heti egyszeri órái kiszámitható, átmozgató torna mind a pszichés, mind a kinetikus ingereknek.
Az Intenzív kurzus a heti két alkalomból álló, sűrűbb foglalkozások lehetővé teszik a gyermekek nagyobb léptékű fejlődését, a gyakorlatok által szerzett tapasztalatok mélyebb beépülését.
Az órák során a gyerkőcök a játék, a zene, a dobolás és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jutnak, mely elősegíti az idegrendszer érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
Minden foglalkozás tartalmazza a koordinációt, memóriát, problémamegoldást, kép és hang felismerést, kreativitást fejlesztő gyakorlatokat. Az alábbi tematika a nehézségi, illetve zenei megközelítésen alapszik.
HOGY NÉZ KI EGY ÓRA?
Ráhangoló gyakorlatok: Mikor megérkezik a gyermek az órára, pár kérdést teszünk fel ezzel minél jobban az itt és mosta hozni őt. Mondjon minimum 3 jó dolgot, ami történt ma vele, 1-10-es skálán hogy érzi magát?
Ismétlés: Mit csináltunk a múltkor? Mire emlékszel? Teszem fel a kérdést ezzel is élénkítjük a memóriáját. Elismételjük a múlt órai anyagot, többször, egyre jobban hagyni őt egyedül érvényesülni.
Fő feladat: Vagy az előző órai anyagot egészítjük ki egy plusz faktorral, vagy az megelőző foglalkozásra épülő gyakorlatot veszünk. Ismételjük többször, metronómra, vagy zenére is eljátszunk.
Lezárás/Elköszönés: Egy kis szabad foglalkozás a dobokon, majd megkérdezzük, hogy érezte magát, melyik gyakorlatot kedvelte a legjobban, és elköszönünk egymástól.
KURZUSOK TARTALMA:
16/32 foglalkozás: 16 héten keresztül, amik biztosítják gyermeked komplex, pszichés és fizikai fejlődését muzikális érzékétét elősegíti.
fejlesztő dobverő (1 pár): Amivel otthon is tudtok gyakorolni így mindig frissen tartva az adott gyakorlatokat.
Online hanganyag hozzáférés: Dobok, kíséretek hallás alapján való értelmezésére, értékelésére, ami azért jó, mert az audio funkciót, a koncentrálást erősíti.
Díjmentes próbaóra: Az első próbaóra egy megtekintés, ahol felmérjük gyermeked koordinációs és kognitív állapotát, így könnyebb nekünk is a személyes felkészülés.
Részletfizetési lehetőség: Lehetőség van az Intenzív kurzust 3 részletben vagy a az Alap kurzust két részletben kiegyenlíteni. Az első részletet a kurzus első órája előtt, a második részletet az ötödik alkalomig és a harmadik részletet a tizedik foglalkozás kezdetéig kérjük megtéríteni!
A kurzusok eredményessége a rendszeres foglalkozásokban és a következetes haladásban rejlik, ezért az órák kizárólag az iskolai időszak alatt ( szeptember 2. hetétől junius 2. hetéig) érhetőek el. A próbaórák és állapot felmérések egész évben elérhetők! A foglalkozásokon való részvétel biztosítása, az állapot felmérést követően, a választott kurzus teljes összegének, vagy részletfizetés esetén az első részlet kiegyenlítésével lesz véglegesítve.
Jelentkezem próbaórára!
AZ OKTATÓRÓL
Nagy Dániel, dobos, dobtanár, RGM csoportvezető, a Daniel Nagy Drum dobstúdió alapítója és a Jobb Bal Dobbal fejlesztő foglalkozás sorozat megálmodója. 2015 óta foglalkozik doboktatással, kezdő, hobbi dobosok számára, akik kikapcsolódásként szeretnék eme csodálatos ütőhangszer elméleti és gyakorlati alapjait megszerezni. Több, mint 200 dobőrültnek segített már elindulni ezen a kicsit rögös, de örömteli hangszer elsajátításában. 2020 óta tart fejlesztő foglalkozást a zenét, a ritmust, a dobot, dobolást élményfaktorként használva, elsősorban iskolába készülő és kisiskolás gyermekeknek. Az RGM módszert kitanulva, csoportvezetői képesítést szerzett. Célja a dobolás kimagasló fejlesztő tulajdonságának kihasználása a kognitív és motoros funkciók javítására.
“Hiszem, hogy a zene és a dobolás fejlesztés fókuszú, tudatos használata kimagasló szerepet vállal a gyermekek mindennapjainak jobbá tételében.“Érdekel
A dobórák a kognitív és motoros funkciók fejlesztésére koncentrálnak, melyeknek lényege, hogy egyszerre használ audio, verbális, vizuális, taktilis és mozgásos ingereket.
A dobórák során gyermeked a játék és a mozgás öröme segítségével motoros, fizikai, pszichés élményekhez jut, mely elősegíti az idegrendszerének az érését, saját magáról alkotott képének pozitív irányba történő fejlődését.
A kurzus saját jelrendszerének segítségével gyermeked megtanul eldobolni egyszerűbb számokat, miközben olyan érzésekhez jut, melyek segítségével képessé válik az őt érő ingerek pontosabb, gyorsabb feldolgozására, így a megfelelő válaszreakció kidolgozására. Megtanulja kiszűrni külső zavaró tényezőket, elsajátítja az együttműködés szabályait, periódus észlelése és tempó tartása pontosabb lesz.
Az egyszerűbb gyakorlatoktól haladunk a bonyolultabbak felé, lépésről lépésre. A különböző ingereket előidéző feladatok folyamatos munkában tartják az agyat, így a dobkurzus segítségével képes lesz tudatosan összehangolni végtagjainak mozgását, betartani az együttműködés szabályait, muzikális ismerete bővül.
Azoknak a gyerekeknek, akik szenvednek, vagy küzdenek az alábbiakkal, a Jobb Bal Dobbal kurzus a legjobb megoldás!
Mi történik gyermekeddel a kurzusok hatására?
A foglalkozások 60 perc hosszúak.
Helyszín: Daniel Nagy Drum dobstúdió – 1131. Budapest, Szent László út 145-151.
Keress bizalommal az info@jobb-bal-dobbal.hu címen vagy telefonon a +36-30-409-11-87 es számon. Keresünk egy időpontot, egy személyes konzultációra, ahol megismerkedünk egymással, megbeszéljük a részleteket és ha továbbra is szimpatikus a miliő, akkor belevágunk.
Ismerd meg Ádi és Meli történetét:
Ádinál a problémák oviban kezdődtek, ahol nem volt hajlandó beállni a sorba és ugyanúgy viselkedni, mint a többiek. (mondjuk ezt annyira nem bántam).
Magatartása sokszor volt lobbanékony, nem találta a helyét, nem vette ki a részét a közös foglalkozásokból, kivéve ha énekelni, táncolni, zenélni kellett. Az óvónők nem tudták kezelni a helyzetet, ha valami csínytalanságot követett el, fizikailag és verbálisan is bántalmazták. Új oviba mentünk, ahol nem bántották, de nem is igazán foglalkoztak vele.
Pedagógiai Szakszolgálat vizsgálta, ahol beilleszkedési és magatartási problémát állapítottak meg, kiemelkedően magas intelligenciával. (azért nem vett részt a közös foglalkozásokban, mert mint kiderül nagyon unta, mert első hallásra, látásra képes megtanulni hosszú szövegeket )
ADHD irányába küldték kivizsgálásra, ahol meg is kapta ezt a diagnózist.
Semmilyen segítséget nem kapunk sehonnan sajnos. De hát ugye a google a barátunk, Anya elkezdett könyveket, cikkeket, tanulmányokat olvasni.
Az iskola is nehezen indult, nem volt jó az első iskola választás, itt is belefutottunk a bántalmazásba. Iskolaváltás történt pár hónap után, megtaláltuk A TANÍTÓ NÉNIT, aki türelmes és segítőkész.
Kezdetben napi szinten voltak rosszalkodások, verekedett, órán nem figyelt sokáig.
Ritalin lett a vége.:(
Jártunk TSMT tornára, DSZIT tornára. Átütő eredményt nem sikerült elérni.
Jártunk úszni, de rosszabb lett a helyzet, sokkal nyugtalanabb volt az úszás órák után.
Jártunk Kick boxra, ez jó volt, elkezdett fejlődni…de jött a covid és csődbe ment a terem.
Jártunk pszichológushoz, egy ideig jó volt, de mivel két személyes helyzetben nincs vele probléma, ezért ez már kifutott. Csoportos óra kellene, amire fél éve nem tudunk bejutni.
Járunk gyógypedagógushoz, aki az érzelmek kezelését tanítja neki.
Járunk neurofeedback-re, ez is egész jó, de hatása 4 hónap után kezd látszani.
Kb mindent kipróbáltunk, de a nagy átütő eredmény váratott magára.
Akkor kezdtem utána olvasni a zenének…a zene és az ADHD kapcsolatának…
Ádám folyamatosan énekel otthon, állandóan zenét hallgat, ismeri az összes modern számot. Zenét akart tanulni, már ovis kora óta, de akkor még nemigen lehetett, mert “kicsi” volt hozzá.
Azt mondta egy nap, hogy dobolni szeretne. Utánaolvastam, ezer cikket böngésztem végig. Igen ez jó hatású az ilyen gyerekekre. Elkezdtem az neten keresgélni és így találtam RÁD.
A program, amit leírtál tökéletesen illet ránk, tudtam már akkor, hogy igen ezt kerestük évek óta a Kisfiunknak. A próbaóra után közölte, hogy ő ezt akarja csinálni.
Ádi imád dobolni, imád Danihoz menni, várja a következő órákat. Most már otthon is dobolni akar. Fejébe vette, ha ezt megtanulta, akkor más hangszeren is megtanul játszani. Hát..hajrá Kisfiam, mi támogatunk ebben is.
Mi változott ebben a pár hónapban? Sok minden:
Mit is tanácsolhatnék azoknak akik kételkednek egy picit is?
Vágjatok bele, megéri. Rövid időn belül látható lesz az eredmény.
Dani a gyerekekért van, türelmes és odaadó (higgyétek el, láttam az elején mennyi türelem kell), amit szeretne elérni az a minden, a csúcs. Biztos vagyok benne, hogy nekünk, mint szülőknek és a picit “problémás” gyermekeinknek ez az út, amin el kell indulnunk!
Mi folytatjuk Danival a dobolást, mert jó, ha zenét tanul a gyermek, mert boldog tőle, mert szereti Danit, mert egy jó kis kapcsolat alakult ki köztük és, mert látványosan FEJLŐDIK!
Melinda – édesanya
Ára:
Alap kurzus: 249.900 Ft
Intenzív kurzus: 299.900 Ft
Ráadásul ha eljössz a személyes találkozóra, most megajándékozunk 1 pár fejlesztő dobverővel, amivel otthon is tudtok játékos, fejlesztő gyakorlatokat csinálni! Hogy hogyan az itt kiderül.